۰۹۱۳۳۰۱۰۲۹۳ - ۰۹۱۲۰۳۵۰۸۵۷ - ۰۳۱-۹۱۰۹۴۸۲۵ | ثبت شکایات | قوانین و مقررات

    هیچ محصول در سبد خرید موجود نیست

    Home / دسته‌بندی نشده / سفال نقش برجسته، نقش برجسته سفالی، اجرای کار در تمام نقاط کشورنگین سفال

    سفال نقش برجسته، نقش برجسته سفالی، اجرای کار در تمام نقاط کشورنگین سفال

    سفال نقش برجسته ، نقش برجسته سفالی ، اجرای کار در تمام نقاط کشور

    نگین سفال اصفهان افتخار آن را داشته با که با اجرای ، سفال نقش برجسته ، نقش برجسته سفالی،  سفال برجسته در تمام نقاط کشور در طول ۲۲ سال سابقه درخشان خود برگ زرینی برجای بگذارند این کارخانه تا به حال انجام مجموعا 8 زورانه در کل کشور شده است  ۴ زورخانه ها در اصفهان و بقیه استان تهران ، استان کرمان،داتشگاه  استان زاهدان و غیره میباشند همچنین این کارخانه توانسته است با استفاده از هنرمندان مجرب  و کارآزموده کارهای خود را به خارج از ایران نیز صادر نماید صحرای دبی امارات متحده عربی و صادرات نقش برجسته سفالی به  دیگر کشورهای اروپایی  مانند  بلژیک ، نروژ ،  ایتالیا و کشورها ی دیگر اروپایی کارنامه روشن دیگری از فعالیتهای نگین سفال است .

     

    سفال نقش برجسته -1

     

    نقش برجسته سفالی -2

     

    سفال برجسته – 4

    سفال نقش برجسته

    نگین سفال در سال 1374 تاسیس شد. این شرکت توانسته است با استفاده از هنرمندان و متخصصان با تجربه و کارآزموده و بهره گیری از فناوری روز دنیا، آب را با خاک و عشق آمیخته و نقش هایی زیباتر از هفت شهر عشق را در بیش از هزار طرح و نقش مختلف تولید نماید.

    این کارخانه تولیدی با احداث نمایندگی های مختلف در داخل و حتی خارج از کشور از جمله کشورهای ایتالیا، آلمان، فرانسه، بلغارستان و امارات، آماده اعطای نمایندگی به کلیه شرکت های علاقه مند به همکاری می باشد.

    همچنین نگین سفال اصفهان برای حفظ کیفیت و قیمت محصولات خود ، سفال نقش برجسته ، هیچگونه نمایندگی  در داخل ایران  ندارد و بخاطر سوء استفاده برخی از شرکتهای رقیب از نام نگین سفال در حین خرید محصولات سفال برجسته به نام و لوگوی نگین سفال توجه فرمایید.

    اخذ سفارشات و پشتیبانی(24 ساعته)
    031-34411798
    09133010293
    لینک کانال ما در تلگرام
    https://telegram.me/sofalnegin

    Share this:
    Phone icon
    09133010293
    با ما تماس بگیرید.