۰۹۱۳۳۰۱۰۲۹۳ - ۰۹۱۲۰۳۵۰۸۵۷ - ۰۳۱-۹۱۰۹۴۸۲۵ | ثبت شکایات | قوانین و مقررات

    هیچ محصول در سبد خرید موجود نیست

    Home / مقالات / چگونگی قرار گرفتن قاب دور سفال نقش برجسته:

    چگونگی قرار گرفتن قاب دور سفال نقش برجسته:

    سفال نقش برجسته (3)

     چگونگی قرار گرفتن قاب دور سفال نقش برجسته:

    سفال علاوه بر دیوارهای گچی و بتنی ،نقش برجسته سفالی ،نقش برجسته میتواند بر روی فرم های آلومینیویی یا چوبی هم نصب گردد که پس از نصب قابل انتقال به فضای مکانهای دیگر نیز میباشد در همه موارد میتوان جهت شکیل بودن تابلوها از قابهای چوبی یا ام دی اف با قطرهای ضخیم در دور تابلوها استفاده کرد و در مواردی که تابلو بر روی دیوار استفاده میشود یا باید جای تابلو را قبل از اجرای نمای سنگ یا آجر در نظر گرفت و یا اینکه برای نصب روی دیوار میتوان از تکنیک نصب قاب چوبی یا آلومینیویی بر روی دیوار استفاده نموده و سپس دور آن را با یک فرم چوبی قاب گرفت لازم به ذکر است که کلیه تابلو پس از مراحل پتینه کاری بر روی دیوار ضد آب و قابل شستشو میگردد.

     

    سفال نقش برجسته-1

    سفال نقش برجسته-1

     

    سفال نقش برجسته-2

    سفال نقش برجسته-2

    نگین سفال در سال 1374 تاسیس شد. این شرکت توانسته است با استفاده از هنرمندان و متخصصان با تجربه و کارآزموده و بهره گیری از فناوری روز دنیا، آب را با خاک و عشق آمیخته و نقش هایی زیباتر از هفت شهر عشق را در بیش از هزار طرح و نقش مختلف تولید نماید. این کارخانه تولیدی با احداث نمایندگی های مختلف در داخل و حتی خارج از کشور از جمله کشورهای ایتالیا، آلمان، فرانسه، بلغارستان و امارات، آماده اعطای نمایندگی به کلیه شرکت های علاقه مند به همکاری می باشد.

    قبول سفارشات و اجرای سفال نقش برجسته ,تابلو سفال ,نقش برجسته سفالی در ابعاد و طرحهای مختلف بصورت دست سازاین کارگاه در تولید خاک مصرفی و چرخه کامل تولید خود کفا بوده و آنها همواره در هر جای دنیا که باشند در روند اجرایی کارخود قرار می گیرند. کلیه محصولات نگین سفال دارای 3 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.این گروه هنری در حال حاضر هیچگونه شعبه و یا نماینده دیگری ندارد و ارائه کارها بصورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای می باشد.

    اخذ سفارشات و پشتیبانی(24 ساعته)
    031-34411798
    09133010293
    لینک کانال ما در تلگرام
    https://telegram.me/sofalnegin

    FacebookTwitterGoogle+LinkedIn

    Share this:
    Phone icon
    09133010293
    با ما تماس بگیرید.